آثار هنرجویان رعد زینت بخش نگارخانه علیها شد

آثار هنرجویان رعد زینت بخش نگارخانه علیها شد

16 آذر 1402

همزمان با گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت نمایشگاه گروهی هنرجویان رعد در نگارخانه علیها به مدت یک هفته به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه گروهی آثار حجمی و تجسمی هنرجویان رعد همزمان با فرارسیدن 12 آذر، روز جهانی افراد دارای معلولیت به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد و علاقه­ مندان از نزدیک با ذوق و توانایی های هنری این هنرجویان آشنا شدند.

برپایه این گزارش بالغ بر 160 قطعه آثار هنری شامل: نقاشی روی بوم، نقاشی زیرلعابی، پاپیه ماشه، دیوارکوب ها، مجسمه ها و کینتسوگی از 23 هنرجوی جوان مرکب از 16 نفر زن و 7 مرد در مدت یک هفته میزبان نگاه های هنر دوستانی بود که با حضورشان موجب دلگرمی هنرجویان دارای معلولیت رعد شدند.

براساس توافقی که با مدیریت گالری علیها صورت گرفته 100 درصد عواید این نمایشگاه به امر آموزش و توانمندسازی کارآموزان رعد تعلق می گیرد.

گفتنی ­ست، صدیقه اکبری عضو باسابقه هیأت مدیره و هیأت امنای رعد که به اتفاق اعضای خانواده در آئین گشایش نمایشگاه گروهی هنرجویان رعد شرکت کرده بود از کیفیت آثار به نمایش گذاشته شده ابراز رضایت کرد و افزود: آثار هنرجویان رشد کیفی و محسوسی داشته است و این نشانه اهتمام ویژه مدرسان و همت بلند هنرجویان است و امیدوارم به زودی شاهد حضور این آثار در حراج های معتبر داخلی و خارجی باشیم.

نمایشگاه گروهی هنرجویان رعد از تاریخ 10 تا 16 آذر با شعار «به توان تو به توان فردا» در نگارخانه علیها برپا بود و در این مدت گروه های مختلفی از هنردوستان از این نمایشگاه بازدید کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است