رئیس پارالمپیک: امیدوارم مردم غزه به آرامش برسند/ از آمدن پولادگر به فدراسیون جانبازان بی‌خبرم

رئیس پارالمپیک: امیدوارم مردم غزه به آرامش برسند/ از آمدن پولادگر به فدراسیون جانبازان بی‌خبرم

27 آبان 1402

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: امیدوارم وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم غزه به آرامش برسند.

 غفور کارگری  در راهپیمایی حمایت از زنان و کودکان غزه و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مراسم در حمایت از مردم مظلوم غزه مخصوصا کودکان بی‌گناه برگزار شده است و به صورت سراسر ی است و جامعه ورزش ایران  از آنجا که از روحیه  پهلوانی برخوردار است سعی کرد حمایت خود را نشان دهد. بر همه مسلمانان و انسان ها واجب است تا از هم نوعان خود حمایت کنند. این وظیفه شرعی، ملی و اسلامی است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم. 

او ادامه داد: ما اعلام می‌کنیم که ورزشکاران و جامعه ورزش برای کمک به مردم غزه آمادگی دارند. امیدوار هستیم با این حمایت‌هایی که در سطح دنیا از جمله ایران انجام می‌شود، سفاکی‌ها و وحشی‌گری های رژیم صهیونسیتی به اتمام برسد و مردم غزه به آرامش برسند.

کارگری در مورد تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: باید سریع‌تر در مورد وضعیت فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اقدام شود. با توجه به تعدد رشته ها و حجم بالای کار در این فدراسیون و اینکه در آستانه برگزاری پارالمپیک پاریس هستیم باید سریع تر انتخابات این فدراسیون برگزار و فرد مناسبی جایگزین آقای اسبقیان شود تا کار لطمه نبیند.

 او در مورد احتمال حضور پولادگر در فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: من خبر ندارم. این اتفاق بیفتد یا نه مهم این است هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و کمتیه ملی پارالمپیک وجود دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است