واگذاری مجموعه ۱۵خرداد به هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی

واگذاری مجموعه ۱۵خرداد به هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی

20 مرداد 1400

خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از واگذاری رایگان مجموعه ۱۵ خرداد به هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استقبال کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دیدار با مصطفی صفایی، رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار کرد: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین را دوست دارم و قول می دهم هرگونه همکاری برای اینکه باری از دوش این هیات برداشته شود انجام دهم.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه نگاه من به مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد نگاه اداره کل نیست و مایل هستم که مجموعه به هیات واگذار شود، اذعان کرد: در کنار هیات خواهیم‌بود، شما مکاتبات لازم را انجام دهید و مجوزهای لازم را اخذ کنید تا به امید خدا به هدف برسیم.

فتاحی عنوان کرد: برای دسترسی بهتر ورزشکاران جانباز و معلول در حاشیه شهر با شهرداری و سپاه هماهنگی بیشتری داشته باشید. تشکیل بانک اطلاعاتی ورزشکاران جانباز و معلولین و همچنین رسیدگی و سرکشی به هیات‌های شهرستان‌ها از دیگر موارد مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در چند ماه گذشته توجه بیشتر اداره کل به هیات را خواستار شد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت جسمی جامعه هدف، نگاه اداره کل به این هیات باید متفاوت‌تر و زیرساختی‌تر باشد و به همین دلیل هم به دنبال این هستیم که با کمک ادارات و خیرین، دهکده ورزش جانبازان و معلولین را احداث کنیم و در این راه به همکاری و همیاری اداره کل ورزش و جوانان نیز نیاز داریم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است