افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی بهزیستی در خراسان جنوبی

افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی بهزیستی در خراسان جنوبی

13 بهمن 1399

خراسان جنوبی- به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، دو طرح اشتغال در حوزه بهزیستی در خراسان جنوبی افتتاح شدند.

علی عرب نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، امروز دوشنبه ۱۳ بهمن در مراسم افتتاح این دو طرح گفت: این دو طرح به نمایندگی از ۶۳ طرح اشتغالزایی معلولان و مددجویان بهزیستی در شهرستان بیرجند افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبار ۲۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریالی هزینه شده برای راه اندازی  ۶۳ طرح در شهرستان بیرجند، افزود: ۲۰ نفر یگر از جامعه هدف اعم از معلولین، فرزندان بهزیستی، بهبودیافتگان اعتیاد و... نیز برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و در سال جاری مشاغل خود را راه‌اندازی خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های تشویقی و حمایت بهزیستی برای کارفرمایان گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف هیچ گونه در زمینه خوداشتغالی و تسهیلات کارفرمایی محدودیتی نداریم.

 عرب نژاد ادامه داد: از دهه فجر ۹۸ تا کنون به ۳۲۸ نفر از افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

همچنین با حضور مسئولان استانی، مرکز تخصصی مشاوره و خانواده موفق در مرکز استان افتتاح شد. این مرکز، سومین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در استان است که با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده و با بکارگیری ۱۰ نفر نیروی متخصص باتحصیلات مرتبط در زمینه کاهش آسیب طلاق و آموزش‌های پیش از ازدواج فعالیت می‌کند.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است