لزوم بهره برداری آسانسورهای ایستگاه‌های افتتاح شده مترو

لزوم بهره برداری آسانسورهای ایستگاه‌های افتتاح شده مترو

13 بهمن 1398

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بهره برداری همزمان از آسانسورهای مترو و افتتاح ایستگاه‌ها تاکید کرد.

 

زهرا نژاد بهرام در  جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: شش ماه از راه اندازی دو ایستگاه متروی محمدیه و بسیج می‌گذرد ولی متاسفانه هنوز آسانسورهای این دو ایستگاه به بهره برداری نرسیده است.

 

وی افزود: رئیس ستاد مناسب سازی معابر شهرداری تهران و اعضای شورای شهر پیشتر قول داده بودند که آسانسورهای مترو دو ماه پس از افتتاح ایستگاه راه اندازی خواهند شد ولی متاسفانه این موضوع محقق نشده و شهردار تهران باید نسبت به تعهدات خود به معلولین، پیگیری بیشتری داشته باشد.

 

این عضو شورای اسلامی شهر تهران  در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که آسانسورها در ایستگاه‌های مترو نصب شده ولی قابل بهره برداری نیست اظهار کرد: در صورتی که این موضوع مورد توجه قرار نگیرد موجب هدر رفت منابع خواهد شد.

 

نژاد بهرام در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع ارسال لوایح اخذ عوارض به شورای شهر تهران توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: طی یک هفته گذشته لوایحی در مورد اخذ عوارض در زمینه‌های حمل و نقل، شهرسازی و خدمات  شهری به شورای شهر تهران ارسال شده است و متاسفانه فرصت برای بررسی این لوایح به صورت تخصصی بسیار اندک است. این در حالی است که به غیر از چهار لایحه در هفته گذشته لایحه دیگری نیز به شورا آمده که آن هم در زمینه عوارض بود و باید تا 15 بهمن ماه سال جاری، شورا در خصوص این لوایح تصمیم گیری کند و نتیجه مصوبات را به هیات تطبیق ارسال کند.

 

وی تاکید کرد: ارسال ضربتی لوایح توسط شهرداری به شورا نشان می‌دهد شهرداری تمایلی به رسیدگی کامل در این زمینه ندارد و این موضوع افکار عمومی را دچار نگرانی می‌کند. هزینه این نگرانی مردم بر دوش نمایندگان شورا می افتد لذا درخواست داریم شهردار و معاونان آن حتما رویه پیشرو در این زمینه را اصلاح کند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است