دغدغه های رییس جدید فدراسیون ورزش های ناشنوایان

دغدغه های رییس جدید فدراسیون ورزش های ناشنوایان

26 اسفند 1397

«مهران تیشه گران» روز یکشنبه پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خوشحالم که امروز اعضای مجمع به من اعتماد کردند. در جریان دغدغه ورزشکاران ناشنوا هستم و به طور قطع در نخستین گام تلاش خواهم کرد به معیشت، ادامه تحصیل و همچنین پاداش و معوقه های آنها رسیدگی کنم.


وی ادامه داد: همچنین در ادامه مسیر از تجربیات اعضای هیات رئیسه که همیشه حامی ورزشکاران ناشنوا بودند، استفاده خواهم کرد و امیدوارم حمایتی که در گذشته داشتند همچنان به قوت خود باقی باشد.


تیشه گران در پاسخ به این پرسش که آیا از وجود «کرم الله علیمرادی» نیز در بدنه فدراسیون بهره خواهد گرفت یا خیر؟ تاکید کرد: وی استاد من و دلسوز بچه های ناشنوا است، از ایشان خواهش خواهم کرد که در این مسیر در کنار من باشد.


وی افزود: سال آینده بازی های آسیایی ناشنوایان را در هنک کنگ پیش رو داریم و سعی خواهیم کرد با کمک دوستان تیم خوبی را برای این بازی ها مهیا کنیم.


تیشه گران همچنین تصریح کرد: برای ترویج و توسعه ورزش ناشنوایان برنامه خاصی داشتیم اما به تنهایی کاری از پیش نخواهیم برد و به کمک نیاز داریم؛ امیدوارم بتوانیم در کمیته ملی المپیک حضور داشته باشیم زیرا قهرمانان رشته های ورزشی هیچ تفاوتی با یکدگیگر ندارند و ناشنوایان نیز برای کشور افتخار آفرینی می کنند.


رییس جدید فدراسیون ناشنوایان خاطرنشان کرد: امیدواریم فدراسیون ها هر کدام به نحوی از ارتباطات گرفته تا مسائل مالی و نیروی انسانی با این فدراسیون تعامل داشته باشند تا بتوانیم بر پایه چنین کمک هایی برنامه ریزی کنیم و همواره پرچم جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزار در آوریم.

 

«مهران تیشه گران» در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان با کسب 25 رای از مجموع 42 رای به مدت چهار سال، رییس این فدراسیون شد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است