تجلیل از ۲۵ مدال‌آور نابینا در همایش "چشم‌های قهرمان"

تجلیل از ۲۵ مدال‌آور نابینا در همایش "چشم‌های قهرمان"

14 آذر 1396

همایش چشم‌های قهرمان به منظور تجلیل از ۲۵ مدال‌آور نابینا در دو دوره پارالمپیک ریو و لندن امروز با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس در سالن پردیس تئاتر تهران به میزبانی دکتر عباس عراقچی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان برگزار شد.

 

 مراسم تجلیل از ۲۵ ورزشکار نابینا و کم‌بینا که در دوره بازی‌های پارالمپیک ریو و لندن موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شده‌اند، امروز با حضور فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار، معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون و سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه در سالن پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

 

کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه در حق افراد نابینا و کم‌بینا کم‌کاری شده است گفت: طبق قانون باید سه درصد جذب کارکنان دولت را معلولان و نابینایان کشور تشکیل دهند که متاسفانه هنوز این قانون اجرایی نشده است.

 

وی تصریح کرد: در روز جهانی معلولان که یکشنبه ۱۲ آذر ما در مجلس به این مسئله تاکید کردیم که باید حق افراد معلول و نابینا ادا شود و قانون ۳ درصد جذب کارکنان دولت هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا گذاشته شود.

 

کواکبیان در پایان گفت: نابینایان امروز در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان می‌آورند و مسئولان باید پاسخگوی تلاش و زحمات این افراد باشند و به خوبی از آن‌ها پشتیبانی و حمایت لازم را به عمل بیاورند اما متاسفانه این حمایت تا به امروز قابل توجه نبوده است.

 

اما پایان این مراسم حاشیه‌های ناخوشایندی داشت و در پایان همایش برخورد نامناسبی با خبرنگاران صورت گرفت که اعتراض آنها را در پی داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است