ساماندهی خدمات و مشاوره­ های حقوقی در خیریه رعد

ساماندهی خدمات و مشاوره­ های حقوقی در خیریه رعد

27 تیر 1396

با امضاء تفاهم­ نامه همکاری مشترک مجتمع رعد و مؤسسه وکلای بین­ المللی بیان امروز، حمایت­ های حقوقی و قضایی از کارآموزان رسماً به این مؤسسه حقوقی واگذار شد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ در نشستی که با حضور منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد و محمد رحمانی مدیرعامل مؤسسه وکلای بین­ المللی بیان امروز برگزار شد، ضمن امضاء تفاهم­ نامه همکاری­ های دوجانبه راه­ های گسترش همکاری ­ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس این گزارش طرح دعاوی حقوقی و کیفری خیریه رعد در محاکم قضایی، تنظیم دادخواست از سوی توان­ یابان، ارایه مشاوره­ های حقوقی و پی­گیری پرونده ­های قضایی از جمله خدماتی است که مؤسسه وکلای بیان امروز به خیریه رعد ارایه می­دهد. همچنین براساس مفاد این تفاهم نامه علاوه بر کار­آموزان و هنرجویان، کارکنان مجتمع رعد نیز از خدمات مؤسسه وکلای بیان امروز بهره­ مند خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع رعد با تبریک به مسؤولان مؤسسه وکلای بین ­المللی بیان امروز برای حمایت حقوقی از جامعه توان ­یابان، افزود: یکی از آثار مهم همکاری مؤسسه شما با مجتمع رعد در مبحث پیشگیری از معلولیت خود را نشان خواهد داد و کارآموزان با آشنایی از مسائل حقوقی حضور اجتماعی مؤثرتری از خود به نمایش می­گذارند.

در قسمتی از این نشست محمد رحمانی مدیرعامل مؤسسه وکلای بین ­المللی بیان امروز با ارشاره به انگیزه­ های انسان­ دوستانه در پذیرش این مسؤولیت، افزود: مؤسسه ما در امضا این تفاهم نامه فقط به انجام مسؤولیت اجتماعی فکر کرده است و علاوه بر ارایه حمایت ­های حقوقی و قضایی در نظر داریم با طراحی سازمان حقوقی و مدیریت این بخش به ریشه­ یابی و آسیب­ شناسی مسأله معلولیت بپردازیم.

شایان ذکر است این فعالیت­ ها در چارچوب مسؤولیت اجتماعی به صورت کاملاً رایگان برای مجتمع رعد ارایه می­شود ودر مقابل مؤسسه وکلای بین­ المللی بیان امروز به جمع حامیان معنوی خیریه رعد می­پیوندند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است