ملاقات مدیرعامل مجتمع رعد با پروفسور کریمی­ نژاد

ملاقات مدیرعامل مجتمع رعد با پروفسور کریمی­ نژاد

30 خرداد 1396

با هدف توسعه همکاری­ های مشترک مراکز رعد، منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با حضور در محل کار پروفسور محمدحسن کریمی نژاد رئیس هیأت مدیره رعد کرمان با وی دیدار و گفت­و­گو کرد.

به گزارش روابط ­عمومی مجتمع رعد؛ در این ملاقات که مدیرعامل رعد، محمود عامری مدیر هماهنگی امور مراکز، رضا سخن سنج مدیر روابط­ عمومی و مهدی تهرانی همکار مجتمع رعد حضور داشتند، منصوره پناهی با اشاره به نحوه آشنایی خود با مجتمع رعد، افزود: سال 1394 از طریق دکتر محمد کمالی با مجتمع رعد آشنا شدم که این شناخت با تأسیس واحد کارآفرینی و برگزاری نخستین کنفرانس ملی کارآفرینی اجتماعی در حوزه معلولیت، تخصصی­ تر ادامه یافت، سپس برای تدریس 2 دوره کارگاه آموزشی روش «اشتغال حمایت شده» ویژه مدیر مراکز غیر دولتی و مدیران سازمان­ های بهزیستی استان­ها از من دعوت شد که در این رفت و آمدها برای احراز سمت مدیرعاملی، هیأت مدیره از من دعوت کرد که پس از 37 سال اقامت در سوئد به ایران برگشتم و مسؤولیت مجتمع رعد را پذیرفتم.

وی با اشاره به برنامه ­های در دست اجراء رعد، افزود: ارتقا کیفیت دوره ­های آموزشی به نحوی که مدارک رعد بالاترین مدرک مهارت­ آموزی توان­ یابان محسوب شود، تدریس روش اشتغال حمایت شده برای کارکنان مراکز رعد در سراسر کشور، راه ­اندازی فروشگاه مجازی محصولات فرهنگی توان­ یابان مراکز رعد از  برنامه ­های سال جاری است.

مدیرعامل رعد با اشاره به عملکرد اشتغال سال گذشته، گفت: سال پیش 42 نفر استخدام توان­ یاب در مراکز غیردولتی و 20 نفر هنرجو در بخش خوداشتغالی با درآمد ماهانه معادل قانون کار را در کارنامه داشتیم.

محمود عامری مدیر هماهنگی امور مراکز با یادآوری برگزاری دومین جشنواره خودباوری، گفت: در زمان برگزاری جشنواره دوم مسؤولان رعد کرمان اعلام آمادگی کردند که جشنواره بعدی در آن مرکز برگزار کنند، از این رو ضمن ارسال نامه­ ای به مدیرعامل مرکز رعد کرمان، چنانچه موافق باشید می­توان همزمان با افتتاح ساختمان جدید، این جشنواره را در کرمان برگزار کرد.

همچنین رضا سخن سنج مدیر روابط­ عمومی با اشاره به تجربه 2 دوره برگزاری جشنواره خودباوری در مجتمع رعد، افزود: در صورت موافقت مرکز رعد کرمان، مناسب به نظر می­رسد کارگروهی اجرایی مرکب از مسؤولان 2 مرکز، مسؤولیت برنامه ­ریزی، امکان­ سنجی و برنامه­ های گوناگون این دوره را بررسی و هماهنگ کنند.

در ادامه پروفسور محمدحسن کریمی­ نژاد با ابراز خرسندی از آشنایی با مدیرعامل جدید مجتمع رعد، افزود: برای شما در این مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت دارم و آزمایشگاه ژنتیک ما که با همکاری دختران و نوه ­هایم اداره می­شود و سال­هاست روی مسئله پیشگیری از معلولیت فعالیت داریم همچنین در رعد کرمان هم قسمتی را به این فعالیت اختصاص داده ­­ایم.

رئیس هیأت مدیره رعد کرمان با اعلام موافقت خود، افزود: ساختمان در حال ساخت رعد کرمان حدود 5000 متر مساحت دارد و بر اساس پیش­ بینی ها قرار است، اواخر تابستان و اوایل پائیز آن را تحویل دهند در صورت تحویل ساختمان می­شود همزمان با افتتاحیه این دوره از جشنواره خودباوری را برگزار کرد، برای این منظور من با دوستان کرمان مذاکره می­کنم و سپس ترکیب شورای اجرایی را معرفی خواهم کرد.

در حاشیه این ملاقات مقرر شد در ملاقات بعدی با حضور اعضا خانواده پروفسور کریمی ­نژاد در مجتمع رعد  مسائل مورد علاقه بیشتر پیگیری شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است