رضایی: دوومیدانی کاران برتر راهی مسابقات جهانی لندن خواهند شد

رضایی: دوومیدانی کاران برتر راهی مسابقات جهانی لندن خواهند شد

11 اردیبهشت 1396

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی از ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و گفت: نفرات منتخب پس از تاییدیه کمیته فنی به مسابقات جهانی لندن اعزام خواهند شد.

 

بهمن رضایی  درباره مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم‌ ‌ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور ۷۰۰ ورزشکار در قالب ۴۵۰ ورزشکار معلول و ۲۵۰ نفر نابینا و کم‌بینا در دو بخش زنان و مردان و رده سنی بزرگسالان و جوانان از ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور رییس کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک (فلیپ کریون) به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

 

وی گفت‌: در این رقابت‌ها براساس تصمیم کمیته ملی پارالمپیک، کسانی که در بخش مردان و زنان بتوانند رکورد نفر سوم و چهارم رنکینگ  ۲۰۱۶ جهان را کسب کنند به تیم‌ ‌ملی دعوت خواهند شد و نفرات منتخب به مسابقات جهانی لندن که تیر ماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.  

 

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان در ادامه خاطر نشان کرد: این انتخابی برای تمام قهرمانان جهان و پارالمپیک نیز هست و تنها کسانی می‌توانند به مسابقات جهانی لندن اعزام شوند که در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.  من امیدوارم نفرات بیشتری بتوانند رکورد ورودی را در تمام مواد دوومیدانی کسب کنند، تا ما بتوانیم با تیم کاملی راهی لندن شویم.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ ‌ملی جوانان در این رقابت‌ها خبر داد و گفت‌: همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان، صدنفر از بهترین دوومیدانی کاران جوان نیز به رقابت خواهند پرداخت که در پایان سه روز رقابت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب، تیم‌ ‌ملی جوانان و بزرگسالان خود را از دل این مسابقات تشکیل خواهیم داد و نفرات برتر را پس از تائید کمیته فنی، در رده سنی بزرگسالان به لندن و رده سنی جوانان به مسابقات جهانی سوییس اعزام خواهیم کرد.

 

رییس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان  ‌اضافه کرد: امسال چون در رده سنی جوانان دو مسابقه مهم جهانی سوییس و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات را پیش‌رو داریم، امیدوار هستم با استعدادیابی خوب در مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم‌ ‌ملی، نفرات برتر در این رده سنی را شناسایی و به تیم‌ ‌ملی دعوت کنیم تا با سرمایه‌گذاری روی آنها  تیم قوی و خوبی را راهی سوئیس و امارات کنیم.

 

وی در پایان افزود: چون هدف گذاری اصلی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان سرمایه‌گذاری روی جوانان است، سعی خواهیم کرد با شناسایی بهترین دوومیدانی کارجوان در تمام مواد دوومیدانی و با سرمایه‌گذاری روی آنها بتوانیم تیم قوی و جوانی را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنیم تا به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است