خسروی وفا: هیچ مشکلی در فرآیند پرداخت پاداش به قهرمانان وجود ندارد

خسروی وفا: هیچ مشکلی در فرآیند پرداخت پاداش به قهرمانان وجود ندارد

26 فروردین 1396

رییس کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد هیچ مشکلی برای پرداخت پاداش به قهرمانان وجود ندارد.

 

 محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به نقل از وزارت ورزش و جوانان گفت: خبر قصور در پرداخت پاداش به مدال آوران پارالمپیک ریو و قهرمانان سال ۹۴ به هیچ وجه صحیح نیست و هیچ قصوری در این زمینه نبوده است، زیرا فرایند اهدا جوایز به افتخار آفرینان این مملکت به خوبی انجام شده است.

 

رییس کمیته ملی پارالمپیک افزود: بعد از تعطیلات نوروز در خرید سکه ها اقدام کردیم و شنبه ۱۹ فروردین ماه هم اطلاع رسانی عمومی کردیم و تا این لحظه هم اکثر قهرمانان و مربیان ما پاداش های خود را دریافت کردند و اگر کسی دریافت نکرده یا در سفر بوده و یا هنوز مراجعه نکرده است.

 

خسروی وفا ادامه داد: اتفاقا پرداخت پاداش ها آن هم در ایام سیزده رجب صورت گرفت و خوشبختانه قهرمانان ما هم رضایت داشتند و فدراسیون جانبازان و معلولان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک از اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان به وعده خود جامه عمل پوشاندند و پاداش ها را با این بار سنگین مالی پرداخت کردند تقدیر می کند .

 

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تصریح کرد: تا این لحظه هم هیچ مشکلی در فرایند پرداخت پاداش ها گزارش نشده است و در این زمینه اتفاقا غیر از تشکر چیز دیگری باقی نمی ماند.

 

خسروی وفا در پایان پیرامون حقوق قهرمانان از صندوق حمایت نیز تصریح کرد: خوشبختانه این مهم با حمایت وزارت ورزش و جوانان در دستور بوده و هست.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است