بیش از 2 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در دهه فجر واگذار می شود

بیش از 2 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در دهه فجر واگذار می شود

18 بهمن 1395

قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از واگذاری 2 هزار و 472 واحد مسکونی مددجویی در سراسر کشور به مددجویان بهزیستی همزمان با سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

 

قاسم عبدالله‌زاده : از این شمار واحد مسکونی، 563 واحد به خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول و یکهزار و 909 واحد به مددجویان و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی تحویل داده می‌شود.


به گفته این مقام مسئول در بهزیستی در طول ایام دهه فجر به مرور، 113 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی، 56 واحد مسکونی در آذربایجان غربی، 29 واحد مسکونی در اردبیل، 73 واحد مسکونی در اصفهان، 323 واحد مسکونی در البرز، 11 واحد مسکونی در بوشهر، 187 واحد مسکونی در خراسان جنوبی، 93 واحد مسکونی در خراسان رضوی، 95 واحد مسکونی در خراسان شمالی، 59 واحد مسکونی در خوزستان و 68 واحد مسکونی در زنجان واگذار می‌شود.


عبدالله زاده اضافه کرد: 51 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان، 77 واحد مسکونی در فارس، 45 واحد مسکونی در قم، 75 واحد مسکونی در کردستان، 435 واحد مسکونی در کرمان، 133 واحد مسکونی در کرمانشاه، 13 واحد مسکونی در گلستان، 164 واحد مسکونی در گیلان، 23 واحد مسکونی در مرکزی، 13 واحد مسکونی در هرمزگان، 100 واحد مسکونی در همدان و 244 واحد مسکونی در یزد به مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز در حال واگذاری است.


وی اظهار کرد: تامین مسکن از مهم‌ترین اهداف بهزیستی به عنوان متولی حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به شمار می‌رود.


عبدالله زاده خاطرنشان کرد:از آنجا که در زمان حاضر، مسکن یکی از دغدغه‌های اکثر مردم جامعه به ویژه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است؛ از این‌رو بهزیستی بر اساس رسالت مهم خود، ضمن بکارگیری امکانات بالقوه و بهره‌گیری از همکاری سایر نهادهای متولی امر مسکن در مسیر تامین مسکن این اقشار گام برداشته است.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است