گزارش نهمین جشنواره غذای خیریه رعد

30 اردیبهشت 1391

 برای رسیدن به نهمین جشنواره غذای رعد که در روز های 27 تا 29 اردیبهشت برگزار شد، نه نیازی به GPS بود نه شخصی راه بلد، کافی بود به پیروزان جنوبی برسی و وارد آن خیابان شوی هنوز به میان کوچه که نرسیدی عطر کباب و صدای مجری راهنمایت می شوند که دقیقا باید کجا بروی، جشنی که در آن هم به ندای شکمت گوش می دادی و حسابی سیرش می کردی و هم روحت از طعم نیکوکاری جان می گرفت. آنهایی که این فرصت را از دست ندادند که منظورم را خوب می دانند اما آن دسته از عزیزانی که فرصت نکردند این نوشته را بخوانند تا دهمین جشنواره غذای رعد را از دست ندهند.


 


ساعت باید از 17 می گذشت تا بشود از در آبی رنگ و بزرگ رعد وارد حیاط این مجموعه شوی بوی کباب آدم را مست می کند اصلا نمی داند بقیه غرفه ها را ببیند یا همین جا بنشیند و کباب بخورد. اگر همانجا می نشستی که طعم کباب « یامی » را از دست نداده بودی ولی اگر کمی دلت غذاهایی مدرن تر و سمت سوی فست فود و غذهای آسیای شرقی را می خواست کافی بود روی دلت پا بگذرای و چند قدم بالاتر بیایی آن وقت بود که تازه متوجه می شدی که چقدر حق انتخاب داری ؛ از غذاهای اصیل ایرانی که دستپخت گروه بانوان و خیران رعد بود بگیر تا هات داگ و «کاناپه»؛ البته وقتی می گویم کاناپه منظورم این صندلی های راحت نیست نام غذاهای کوچکی است که رستوران «روف تاپ گریل» که بیشتر برای پیش غذا تهیه شده است.


 


اگر در میان آن همه خوراکی دلت آجیل و پسته هم می خواست ، برند «پستیژ» که اسپانسر طلایی بود ، جضور داشت تا به مراد دل برسانتت .کمی جلو تر که می آمدی تازه یاد آن می افتی که فصل بهار و تابستان است چه خوب بود که آدمی فرصت می کرد و سفری می رفت تا کمی روح خسته را آرامش ببخشد آن وقت بود که تازه می دیدی که ما فکر آنجایش را هم کرده ایم ، گروه توریستی «موسسه های گردشگری» که علاوه بر معرفی تور هایش تعدادی از آنان را هم به نفع خیریه به فروش میرساند.


 


اگر از آنان هم گذر می کردی با انواع وب سایت هایی آشنا می شدی که خوراک اصلی وب سایت هایشان غذا و رستوران هاست.


 


سایت هایی مانند «فیدیلیو» و «زود فود». گذشته از این ها غذایی هندی ، چینی ، مغولی و ... این هم بود که در کنار آن سیب زمینی سرخ کرده و انواع دسر و کیک هم به فروش می رسید . نا گفته نماند که مثل همیشه آبمیوه های خنک و هیجان انگیز گروه جوانان هم در این جشنواره جای خوش کرده بود.


 


یکی از نکات جالب این جشنواره علاوه بر حضور و استقبال بی نظیر شما عزیزان ، اجرای توانیابان رعد بود که با استقبال خوبی همراه شد. علاوه بر این ها هر شب که عقربه های ساعت ، 22 را نشان می داد برگه های قرعه کشی از صندوقش بیرون می آمد و جایزه هایی که با همت رستوران های ( باربیکیو مغولی، دهلی دربار، پاشا، روف تاپ گریل، و... ) ، موسسه های گردشگری و برندهای ( ماکارونی مانا و پستیژ) آماده شده بود تا پایان ساعت 23 تقدیم نیکوکاران عزیز می شد.


 


در هر صورت اگر شما از آن دسته افرادی بودید که فرصت نکردید در این جشنواره حضور پیدا کنید به شما پیشنهاد جشنواره های بعدی رعد را از دست ندهید چرا که علاوه بر آنکه می توانید غذاهایی خوشمزه ی بخورید می توانید در آموزش رایگان معلولان کشور عزیزمان هم قدم بردارید. منتظر حضور گرم و صمیمی شما عزیزان هستیم .


 


«کاملیا مافی»


 























 


برای دیدن بقیه عکس هایی از نهمین جشنواره غذا ایــنـجــا کلیک کنید.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است