مدیرعامل جدید مجتمع رعد معرفی شد

20 دی 1389

در نشستی با حضور اعضا هیات مدیره، مدیران، کارکنان و مربیان مجتمع رعد، دکتر یکتاپرست به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع معرفی شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در ابتدای این جلسه مهندس عبداله‌توسلی عضو هیات مدیره رعد ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های خانم صدیقه‌اکبری مدیر‌عامل سابق رعد اظهار داشت: خانم اکبری در سخت‌ترین شرایط مسئولیت خطیر مدیر عاملی را بر عهده گرفت و در طول 3 سال گذشت با وجود بیماری همسر و مادرشان به خوبی از عهده این مسئولیت بر آمدند.


 


در ادامه این نشست سرکار خانم اکبری مدیر‌عامل سابق رعد اظهار داشت: در شرایطی که مدیرعامل پیشین رعد دکتر اعتمادی به رحمت خدا رفتند و با شرایط خاصی مواجه بودیم برای مدت کوتاهی این مسئولیت را عهده گرفتم که 3 سال ادامه یافت. امروز هم دکتر یکتاپرست با ایده‌های جدید و افکار نو میتوانند کمک‌های مهمی در سیر پیشرفت مجتمع رعد داشته باشند.


 


دکتر یکتاپرست مدیر عامل جدید مجتمع رعد هم در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای هیات مدیره که ایشان را برای این مسئولیت خطیر انتخاب کرده‌اند اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف متعالی رعد نیاز به همکاری و همفکری تمام مسئولان اعم از اعضا هیات مدیره‌، مدیران‌، کارکنان و مربیان رعد دارم و امیدوارم با کمک همه علاقه‌مندان به رعد انتظارات به حق توان‌یابان را برآورده کنیم.


 


این نشست با تقدیم دسته‌ای به رسم احترام و قدردانی به خانم اکبری و اظهار تشکر جمع دیگر از حضار ادامه یافت و در خاتمه شرکت‌کنندگان در این جلسه عکس‌های یاد بود گرفتند.


 






























 



 







 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است