آغاز ثبت نام ترم تابستان مجتمع آموزشی نیکوکاری

18 خرداد 1395


واحد آموزش مجتمع آموزشی، نیکوکاری رعد در ترم تابستان از کارآموزان توان یاب واجد شرایط ثبت نام به عمل می آورد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، دوره های آموزشی این مجتمع از 29 خردادماه آغاز خواهد شد و توان یابان علاقه مند تا 27 خردادماه فرصت دارند برای ثبت نام در دوره های رایگان آموزش مهارت های فنی و حرفه ای اقدام نمایند.


 


بر اساس این گزارش توان یابان واجد شرایط می توانند در این مجتمع در رشته های حسابداری، زبان انگلیسی، تایپ، بازاریابی و فروش، منشی گری، طراحی و گرافیک، علوم کامپیوتر در رشته های ICDL2 , ICDL1 ,INDESIGN  طراحی وب، فتوشاپ همچنین در رشته های هنری شامل دوره های نقاشی، معرق، سفال، سرمه دوزی، سوخت چوب، کاشی معرق، موسیقی، ساخت زیورآلات و رشته های ورزشی تایچی، دارت، شطرنج، بوچیا و آمادگی های شغلی و زندگی شامل دوره های مهارت های زندگی، کار و زندگی، هوش هیجانی تحصیل کنند.


 



 


این گزارش می افزاید: ثبت نام ترم تابستان رعد از 16 تا 27 خرداد انجام خواهد شد و کلاس ها در صورت به حد نصاب رسیدن ظرفیت از 29 خرداد آغاز و آخر شهریور به پایان خواهد رسید.


 


شایان ذکر است افراد دارای معلولیت جسمی با حداقل سن 16سال می توانند از دوره های آموزشی خیریه رعد به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایند.


 


سرویس ایاب و ذهاب کارآموزان پذیرفته شده در سه میدان اصلی شهر (آزادی، رسالت و راه آهن) توسط مجتمع رعد مهیا شده است؛ همچنین کارآموزان واجد شرایط می توانند با سامانه حمل و نقل ویژه معلولان شهرداری تهران به شماره تماس 6305 برای استفاده از سرویس ایاب و ذهاب مناسب سازی شده هماهنگی نمایند.


 


مجتمع رعد در تهران، شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 واقع شده است.


 


علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با واحد آموزش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به شماره تلفن ۸۸۰۸۲۲۶۶ داخلی 116 تماس حاصل فرمایند یا به سایت مجتمع رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است