هفدهمین جشنواره غذای خیریه رعد در راه است

29 فروردین 1395

هفدهمین جشنواره غذای خیریه رعد  از 29 تا 31 اردیبهشت به مدت 3 شب در ساختمان این مؤسسه خیریه واقع در شهرک غرب برگزار خواهد شد.





 


بر اساس گزارش روابط عموعی مجتمع رعد؛ با هدف خلق فرصت­های آموزشی رایگان برای کارآموزان و هنرجویان رعد جشنواره سنتی غذای این مؤسسه خیریه در ایام پایانی ماه بعد از ساعت 17 تا 23 روزهای 29 تا 31 اردیبشهت برگزار می­شود.


 


عرضه خوشمزه ­ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با حمایت و همراهی معروف­ ترین برند­های صنایع غذایی بخشی از ویژگی­های جشنواره غذا محسوب می­شود با ابن وجود غذای خانگی بانوان نیکوکار رعد به تنهایی انگیزه­ های فراوانی برای بازدید علاقه­ مندان و نیکوکاران ایجاد می­کند.





جشنواره غذای رعد فرصتی برای اجتماع رستوران­های صاحب نام تهرانی است تا با حضور در خیریه رعد علاوه عمل به مسؤولیت اجتماعی از نزدیک با مشتریان جدید آشنا شوند. غذاهای سنتی شهرهای و مناطق مختلف ایران زمین از جمله: شهر تاریخی یزد و غذا­های اشتها برانگیز گیلان و مازندران و طعم­ های منحصربه فرد غذاهای خوزستان در همجواری مسالمت­ آمیز با فست فود­های مورد علاقه جوانان و نوجوانان تمام سلیقه­ ها و گروه­های سنی بازدیدکنندگان را به خود جذب می­کند.


 


شایان ذکر است، شرکت­های صنایع غذایی، رستوران ­داران و علاقه­ مندان به رزو غرفه فروش یا حمایت به عنوان حامی مالی جشنواره می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082266 تماس حاصل نمایند همچنین وب سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org آخرین اخبار و اطلاعات این رویداد مردمی را منتشر می­کند.


 


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد واقع در شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 آماده استقبال از عزیزان نیکوکار با هر عنوان و سمتی در هفدهمین جشنوارهغذای خیریه است..

 


برای مشاهده گزارش و تصاویر پانزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید .


برای مشاهده گزارش و تصاویرچهاردهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید .


برای مشاهده گزارش و تصاویر سیزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید .

برای مشاهده گزارش و تصاویر دوازدهمین جشنواره غذای خیریه رعد اینجا را کلیک کنید .


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است