برگزاری مراسم دید و بازدید نوروزی توان­یابان رعد

23 فروردین 1395


همزمان با اولین پنجشنبه کاری سال جدید  طبق سنتی پسندیده، کارآموزان و کارآموختگان رعد گرد هم­ آمدند تا در فضایی شاد و صمیمی دیداری تازه نمایند و با تبریک سال نو از خاطرات شیرین تعطیلات نوروزی برای یکدیگر صحبت کنند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد در این مراسم که با حضور منصوره پناهی مدیرعامل، صدیقه اکبری نایب رئیس هیأت مدیره، مدیران، همکاران، کارآموزان و کارآموختگان مجتمع رعد همراه بود، استاد محمد شیری هنرمند نام آشنای سینما و تلویزیون با صمیمیت و تواضع خاصی در جمع توان­یابان حضور یافت و علاوه بر اینکه ساعتی را در کنار دوستان توان­یابش سپری کرد با یادآوری قولی که اواخر سال گذشته داده بود اظهار کرد: برای تست بازیگری تئاتر آماده است و علاقه­ مندان در اسرع وقت ثبت نام خود را انجام دهند تا به زودی کلاس­های آموزش بازیگری برگزار شود.


 


بر اساس این گزارش در قسمتی از مراسم مهدی قهاری مدرس کلاس هوش هیجانی با برگزاری مرحله مقدماتی مسابقه فکری «بلاک­آس» نفرات برتر این رقابت­ها را معرفی کرد و به رسم یاد بود به نفرات برگزیده جوایزی اهدا کرد.


 


در ادامه تعداد قابل ملاحظه­ای از بازی­های فکری از پازل تا کارت­های حافظه در اختیار حضار قرار داده شد تا از نزدیک با این بازی­ها آشنا شوند.


 


حضور دوربین برنامه تلویزیونی «نمادو» که برای ضبط این برنامه فرهنگی به مجتمع رعد آمده بود باعث شد چند نفر از حضار از کارآموز تا کارموخته و دانشجو دیدگاه­های خود را در مورد ظرفیت­های آموزشی مجتمع رعد با برنامه­ سازان صدا و سیما مطرح کنند.


 


بر اساس نتایج اعلام شده نفرات برتر مسابقات هوش هیجانی عبارت است از:هانیه بهرامی، سعیده دشتبانی، احسان صادق عابدین، علی عبد المحمدزده، کبری پور محمد، آبتین معمار و محمدجواد جعفری،


 


همچنین سعید اسکندری، محمد سرخه­ ای، امیر حسین سرخه­­ای، مریم محمدزاده و حمیدرضا رجبی در سایر بازی­های فکری پیروز شدند.


 


شایان ذکر است، مهدی قهاری مسؤول انجمن هوش هیجانی استان تهران و مربی مجتمع رعد با هدف تقویت حافظه و قوای فکری توان­یابان رعد سال­هاست به صورت داوطلبانه با مجتمع رعد همکاری دارد.


 
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است