تمام شهر بوردو برای برگزاری نهمین دوره مسابقات ابیلیمپیک آماده بود

12 فروردین 1395

حامد راستی مدال آور رشته عکاسی:


تمام شهر بوردو برای برگزاری نهمین دوره مسابقات ابیلیمپیک آماده بود


تیم ملی افراد دارای معلولیت جمهوری اسلامی ایران بامداد سه شنبه 10 فروردین وارد تهران شدند و مورد استقبال مسئولان مجتمع رعد و خانواده شرکت کنندگان قرار گرفتند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در پی حضور تیم ملی قابلیت های کشورمان در نهمین دوره مسابقات جهانی ابی لیمپیک که بمدت 2 روز در شهر بوردو در کشور فرانسه برگزار شد، تیم اعزامی با سلامتی کامل به ایران بازگشتند.


 


بر اساس این گزارش در حاشیه استقبال از تیم ملی، حامد راستی مسابقه دهنده در رشته عکاسی و بالاترین امتیاز آور تیم ایران در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار مجتمع رعد ضمن ابراز خرسندی از حضور در رقابتی جهانی و با کیفیت، افزود: برای برگزاری این مسابقات علاوه بر شهر بوردو به نظر می رسید امکانات یک کشور به کار گرفته شده بود و آمادگی بالایی از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مشاهده می شد.


 


وی با بیان آنکه حضور در چنین عرصه هایی کافی نیست، افزود: برای نتیجه گرفتن در این مسابقات باید کار منسجم و برنامه ریزی شده سرلوحه وظایف دستگاه های مسئول باشد تا برای دوره های بعد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.


 



 


همچنین مهدی کمری مسابقه دهنده رشته معماری (اتوکد) با ذکر این مطلب که تیم ما چیزی از سایر کشورها کمتر نداشت، افزود: در دو دوره اخیر کشورهای کره جنوبی و ژاپن برنامه ریزی منسجمی برای موفقیت مسابقه دهندگانشان انجام داده اند به عنوان مثال در هیچ رشته ای امکان نداشت که یک داور از کشور کره جنوبی شرکت نکرده باشد و در اعلام نتایج هم در میان نفرات برگزیده حتماّ یک مدال به این کشور تعلق می گرفت.


 


وی افزود: علاوه بر بالا بودن سطح توانایی های مسابقه دهندگان باید به ارتقاء سطح تیم همراهان هم توجه شود، از انتخاب و اعزام داور و سرداور گرفته تا مترجم و تایپیست، ماساژور و دیگر نفرات، همه در موفقیت تیم تأثیر دارند.


 


شایان ذکر است تیم ملی کشورمان برای سومین دوره با محوریت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و حمایت جمعی از خیرین به این دوره از رقابت ها اعزام شد.


 
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است