به گزارش ایرنا ،ˈبازارچه خیریه رعد شروع به کار کرد

16 اسفند 1391


بیست و هفتمین بازارچه خیریه مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از امروز (چهارشنبه) کار خود را آغاز کرد و به مدت سه روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


به گزارش ایرنا ،ˈ مدیر عامل مجتمع نیکوکاری رعد در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود : معرفی توانمندی مددجویان این مجتمع و تامین بودجه آموزشی برای آنها از اهداف برگزاری بازارچه خیریه یاد شده است.

ˈ صدیقه اکبری ˈ اظهارداشت: این بازارچه هر سال در دو نوبت و در ماه های آذر واسفند ماه برگزار می شود و تعداد زیادی از کارآموزان مجتمع در این دو مقطع کارهای دستی خود را در معرض نمایش و فروش می گذارند.

اکبری
گفت: بازارچه خیریه یاد شده ازساعت 10 تا 22 روزهای یاد شده فعالیت می کند و تا روز جمعه - 18 اسفند ماه - در محل مجتمع واقع در شهرک غرب، خیابان هرمزان ، پیروزان جنوبی ، شماره 74 به کار خود ادامه می دهد.

وی اظهارداشت : در بازارچه سی و هفتم خیریه رعد آثار مددجویان در زمینه هایی چون معرق کاری، سوخت چوب، خیاطی و سرمه دوزی در معرض نمایش وفروش قرار می گیرد و گروه های همیار از جمله گروه های همیار بانوان نیز انواع خوراکی ها از جمله غذاهای متنوع و شیرینی جات مختلف را به نفع مددجویان به فروش می رسانند.

اکبری تعداد مددجویان مجتمع نیکوکاری رعد را شامل 200 مددجوی معلول جسمی - حرکتی عنوان کرد و افزود : این مجتمع حدود 30 سال است که آموزش و اشتغال معلولان جسمی - حرکتی را هدف فعالیت خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است