تشكيل صندوق قرض الحسنه كار‌آموزان رعد در دستور كار قرار گرفت

5 بهمن 1391




گردهمائي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد با حضور اعضاي هيأت مديره، كاركنان، اعضاي گروه همياري بانوان، مربيان، كار‌آموزان و هنر‌جويان رعد، برگزار شد.


 


 


 


 


 


 



به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در‌پي انتشار خبر كسب عنوان «خيريه برتر كشور در زمينه حمايت از معلولان» كه از سوي جشنواره دو سالانه دكتر سيد جواد قهاري اعطا شده بود، مراسمي با حضور دوستداران رعد برگزار شد در قسمتي از اين برنامه مهندس احمد ميرزاخاني رئيس هيأت مديره با يادآوري رابطه متصل و زنجير‌وار تمام بخشي‌ها و گروه‌هاي رعد، افزود: ‌نتايج و دستآوردهاي رعد با توجه به پيوند و پيوستگي دروني قسمت‌هاي مختلف به تمام آن بخش‌ها ارتباط دارد. از اين رو كسب عنوان خيريه برتر به كار‌آموزان، هنر‌جويان، مربيان، پرسنل اداري،‌كلينيك توان‌بخشي، مددكاري و خدمات، مربوط است و لازم مي‌دانم به همه‌ي شما اين افتخار را تبريك بگويم.


 


وي در ادامه افزود: امروز مجتمع رعد نمي‌تواند به آموزش منجر به اشتغال اكتفا كند بلكه وقت آن رسيده است با توان‌بخشي مبتني بر جامعه خدمات مناسب‌تري به جامعه معلولان ارايه دهد زيرا در اين روش توان‌يابان در دل جامعه رشد مي‌كنند.


 



مهندس ميرزاخاني با اشاره به فعاليت‌هاي دانشگاه علمي كاربردي، افزود: توان‌يابان نبايد فقط به دريافت يك مدرك تحصيلي يا دانشگاهي قناعت كنند بلكه بايد اين مركز به يكي از كرسي‌هاي تحقيق و پژوهش در حوزه معلولان تبديل شود.


 



در ادامه اين مراسم صديقه اكبري مديرعامل مجتمع رعد با اظهار خرسندي از كسب عنوان خيريه برتر، افزود: اين افتخار حاصل يك كار گروهي و متعلق به تمام دست اندركاران رعد است از آنجاكه همه‌ي افراد در كسب اين افتخار سهيم هستند از اين رو مراسم امروز برگزار مي‌شود تا از شما تشكر كنيم.


 


 


 


وي با ياد‌آوري ضرورت ادامه حركت در مسير رشد و تعالي مجتمع رعد، افزود: براي اين منظور چهره‌هاي جديد به همكاري دعوت شده‌اند كه اميدواريم با حضور آنها موفقيت‌هاي مجتمع رعد همچون گذشته ادامه يابد.


 


مديرعامل مجتمع رعد سپس مهديه نجفي‌زاده را به عنوان معاون، مهدي خليلي را به عنوان مدير آموزش و سيامك خسروي را به عنوان مدير مالي اداري مجتمع رعد معرفي كرد.


 


 



در قسمتي از اين مراسم كار‌آموزان و مربيان به طرح مسائل و مشكلات خود پرداختند كه از آن جمله مي‌توان به ضرورت هماهنگي تعطيلات مجتمع رعد با تعطيلات مراكز آموزشي به ويژه دانشگاه‌ها، بهبود كيفيت غذا، توجه به دوره‌هاي آموزشي جديد و توجه به برگزاري امتحانات پايان دوره، ‌اشاره‌كردند. همچنين يكي از كار‌آموزان پيشنهاد تشكيل صندوق قرض‌ الحسنه كارآموزان با مديريت امور مالي رعد را مطرح كرد كه   مدير عامل رعد با اعلام اينكه اين پيشنهاد قابل بررسي است، قول داد در آينده نزديك در اين مورد تصميم ‌گيري شود.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است