بازارچه نوروزي رعد برگزار شد

16 اسفند 1391


با تلاش جمعي از نيكوكارن داوطلب به عنوان گروه همياري بانوان و جوانان بيست وهفتمين بازارچه نوروزي رعد با هدف معرفي توانمندي كار‌آموزان و هنر‌جويان مجتمع رعد آغاز بكار كرد.


 


 


 


 


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد بيست و هفتمين بازارچه نوروزي رعد در حالي فعاليت خود را آغاز كرد كه در ساعات ابتدائي شروع كار بازار گروهي از اعضاي خانواده‌هاي نمايندگان سياسي كشورهاي نيجريه و ژاپن مقيم در ايران از اين بازارچه بازديد كردند و ضمن آشنايي با تاريخچه و اهداف مجتمع رعد، از نزديك با كار‌آموزان و هنر‌جويان رعد نيز ديدار كردند.


 


 


 


 



مشاهده لوازم سفره هفت‌سين در كنار محصولات فرهنگي و هنري بومي محلي ايراني كه توسط كار آموزان و هنر‌جويان رعد توليد شده براي بازديد‌كنندگان بسيار جالب توجه بود. همچنين بازديدكنندگان تعجب خود را از مهارت توان يابان مجتمع رعد ابراز كردند.


 


 


 


 


 


 


 



در ادامه شركت‌كنندگان از امكانات دانشگاه جامع علمي كاربردي رعد بازديد كردند و در جريان 5 دوره  دانشگاهي كه در اين مركز براي دانشجويان توان‌ياب و همچنين افراد سالم تدريس مي‌شود، قرار گرفتند. در پايان اين بازديد برخي از هنرجويان تعدادي از آثار خود را به بازديد‌كنندگان هديه كردند كه موجب خوشحالي آنها شد.


 


 


 


 



شايان ذكر است مجتمع رعد از سال۱۳۶۳ در زمينه آموزش، توان بخشي و اشتغال معلولان جسمي حركتي به صورت كاملاٌ رايگان فعاليت دارد و بازارچه خيريه نوروزي آن به مدت ۳ روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ساختمان اين مجتمع واقع در شهرك غرب فاز2 خيابان هرمزان خيابان پيروزان جنوبي شماره ۷۴ داير است و شهروندان نيكوكار مي‌توانند از اين بازارچه بازديد كنند.


 


 


 


رضا سخن سنج


مدير روابط عمومي


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است