بهروزی‌راد: هدفم کسب مدال جهانی قایقرانی است

بهروزی‌راد: هدفم کسب مدال جهانی قایقرانی است

2 بهمن 1395

عضو تیم‌ ‌ملی قایقرانی معلولان گفت: تمام تلاشم بر این است تا مدال جهانی مجارستان را در کلاس KL3 به خود اختصاص بدهم.

 

شهلا بهروزی‌راد  در ارزبابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات کاپ دو جهانی که خرداد در مجارستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برای حضور موفق در این تورنمنت شبانه‌روز تمرین می‌کنم تا در مسافت 200 متر کایاک یک نفره بتوانم در رقابت‌های کاپ دو جهانی مجارستان به مدال طلا دست پیدا کنم تا ناکامی که در بازی‌های پارالمپیک ریو داشتم، جبران کنم.

 

وی گفت‌: برای رسیدن به چنین هدف مهمی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد و سعی‌ام بر این است که طبق برنامه تمرینات خود را پیش ببرم تا بهترین عملکرد را در تورنمنت مجارستان از خود به نمایش بگذارم.

 

بهروزی‌راد حضور در رقابت‌های قایقرانی قهرمانی جهان شهریور در جمهوری چک و قهرمانی آسیا در مهرماه در شانگهای چین را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: به جز شرکت در کاپ 2 جهانی مجارستان سعی خواهم کرد در رقابت‌های قایقرانی قهرمانی جهان در جمهوری چک و قهرمانی آسیا در چین نیز حضور پیدا کنم. البته امیدوارم با کسب مدال طلا در مجارستان بتوانم قدم‌های بعدی را نیز محکم‌تر بردارم.

 

این عضو تیم‌ ‌ملی قایقرانی معلولان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات دچار مشکل خاص هستید یا خیر؟ افزود: فدراسیون جانبازان و معلولان و فدراسیون قایقرانی تمام امکانات لازم را از نظر تجهیزات برای قایقرانان فراهم کرده‌اند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم با عملکرد موفقم در سال آینده هم به تلاش‌های مسوولان و مربیان پاسخ مثبت بدهم و هم مزد زحمات خود را بگیرم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است