پشتیبانی اشتغال توان­یابان نزدیک­ ترین راه رسیدن به استقلال اجتماعی

پشتیبانی اشتغال توان­یابان نزدیک­ ترین راه رسیدن به استقلال اجتماعی

19 آذر 1395

منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد:

منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد درسالن که برای بازدید از دومین نمایشگاه بین­ المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان صنایع و تجهیزات وابسته در مصلای تهران حضور داشت، پس از بازدید ازغرفه­ های تولیدکنندگان داخلی و مؤسسات وارد کننده تجهیزات واراداتی در کارگاه آموزشی این نمایشگاه سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد با اشاره به روش های نوین اشتغال در افراد دارای معلولیت، افزود: متد پشتیبانی اشتغال امروز در اروپا و امریکا تدریس می­شود و یکی از دلیل موفقیت کشورهای پیشرفته در مناسب­سازی امکانات شهری برای اجرا این متد است.

بر اساس این گزارش وی با بیان تاریخچه توجه به افراد دارای معلولیت در جهان و ایران به شیوه پشتیبانی از افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: امروز وقت آن رسیده تا با بهره­گیری از آخرین دستاورد­های علمی کشورهای پیشرفته خدمات مناسبی به جامعه توان­یابان کشور ارایه دهیم.

مدیر عامل مجتمع رعد با سودمند خواندن برگزاری تجهیزات توانبخشی اظهار امیدواری کرد با انتقال دانش فنی ساخت لوازم کمک حرکتی با کیفیت نیاز­های داخلی برطرف شود.

شایان ذکر است، دومین نمایشگاه بین­المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولین، جانبازان صنایع و تجهیزات وابسته از 16 آذر در محل مصلای تهران فعالیتش را آغاز کرده و تا جمعه 19 آذر ادامه خواهد داشت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است