تیم ملی افراد دارای معلولیت تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد

تیم ملی افراد دارای معلولیت تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد

5 فروردین 1395

به منظور حضور در نهمین دوره مسابقات جهانی ابیلیمپیکس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران متشکل از 15 مسابقه دهنده و 15 همراه بامداد چهارشنبه 4 فروردین تهران را به مقصد بوردو در کشور فرانسه ترک کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در نخستین ساعات بامداد 4 فروردین با بدرقه جمعی از مدیران و همکاران خیریه رعد و همراهی جمعی از خانواده های مسابقه دهندگان نهمین دوره مسابقات جهانی ابیلیمپیکس ، تیم ملی کشورمان، تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

 

براساس این گزارش اعضای تیم ایران پس از ورود به شهر ساحلی بوردو در مراسم افتتاحیه مسابقات که روز پنج شنبه 5 فروردین برابر با 24 مارس است، شرکت کرد و مسابقات از ساعت 8 صبح روز 6 فروردین در محل برگزاری آغاز شد.

 

در اولین روز مسابقات در رشته نقاشی آرش رزقی بارز با الهام از خروس که نماد کشور فرانسه است، تابلوی زیبایی نقاشی کرد و همتای ایرانی اش محمدرضا جهان پناه با به تصویر کشیدن دیوان حضرت حافظ گوشه ای از فرهنگ پربار کشور ایران را به نمایش گذاشت.

 

همزمان عباس جلالی کیا و محمد امیری شرکت کنندگان کنده­ کاری روی چوب در روز نخست با سایر شرکت کنندگان به رقابت پرداختند.

 

شایان ذکر است این مسابقات به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت و نتایج آن روز شنبه 7 فروردین اعلام خواهد شد و از کشور عزیزمان ایران به ترتیب ترانه میلادی و  مه ­لقا احمدی در رشته طراحی پوستر، معصومه رحیمی ومهسا  خان ­احمدی در رشته طراحی کاراکتر،  عباس جلالی کیا و محمد امیری در رشته کنده ­کاری روی چوب ، مهدی کمری و داود ماستری فراهانی در رشته معماری اتوکد، آرش رزقی بارز و محمدرضا جهان پناه در رشته نقاشی ، حامد راستی و محمود ابری در رشته عکاسی فضای باز، مانی رضوی زاده و احسان صادق عابدین دررشته طراحی صفحات وب و مجید  فرهنگ ­فر در رشته برنامه نویسی کامپیوتر در این دوره از رقابت ها شرکت کرده­ اند که با 650 نفر شرکت کننده از 35 کشور جهان به رقابت می پردازند.

 

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است