حسین خرسند ورزشکار توان­یاب نشان طلای رقابت­های بین الملی دو و میدانی معلولان فزاع (امارات) را کسب کرد

حسین خرسند ورزشکار توان­یاب نشان طلای رقابت­های بین الملی دو و میدانی معلولان فزاع (امارات) را کسب کرد

17 فروردین 1395

حسین خرسند از فارغ التحصلان مرکز آموزش علمی کاربردی رعد در رقابت­های بین الملی دو ومیدانی معلولان فزاع (امارات) در رشته پرتاب نیزه به نشان طلا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ حسین خرسند از فارغ التحصیلان موفق رشته تربیت مربی ورزش معلولان مرکز آموزش علمی کاربردی رعد با پرتاب نیزه به مسافت  13 متر و 84 سانتی متر در رشته دو میدانی افراد دارای معلولیت در کلاس F52 توانست مدال طلای  این مسابقات را کسب کند.

 

بر اساس این گزارش رقابت­های بین الملی دو و میدانی معلولان فزاع به میزبانی کشور امارات و با حضور ۶۸۰ ورزشکار از ۴۹ کشور جهان از ۲۷ اسفند آغاز و تا یکم فروردین ماه ادامه داشت.

 

کاروان ایران با ۴۳ ورزشکار در این رویداد بزرگ ورزشی که پس از پاراالمپیک و مسابقات جهانی، سومین مسابقه بزرگ در دو و میدانی معلولان به شمار می رود، حضور یافتند و با کسب ۳۵ نشان رنگارنگ به کار خود دراین مسابقات پایان داد.

 

حسین خرسند دارنده طلای مسابقات بین المللی دو و میدانی فزاع در مصاحبه­ ای کوتاه با سایت مجتمع رعد گفت: از سال ۹۰ ورزش را به­ صورت  حرفه­ ای دنبال کردم و در رشته دو و میدانی مشغول فعالیت شدم و در این سال­ها مقام‌های متعدد کشوری کسب کردم.

 

وی افزود:در خردادماه ۹۳ اولین مدال خود را در رشته پرتاب وزنه در مسابقات بین‌المللی تهران کسب کردم و انگیزه‌ای شد تا برای رسیدن به موفقیت های بالاتر تلاش بیشتری نمایم.

 

خرسند که فارغ التحصیل مرکز آموزش علمی کاربردی رعد در رشته تربیت مربی ورزش معلولان است، گفت: از نظر من ورزشکاران برای موفقیت در رشته ورزشی خود علاوه بر تمرینات مستمر باید با علم روز فعالیت­های ورزشی آشنا باشند و کار ورزشی را به­ صورت علمی انجام دهند. از این رو به علت علاقه زیاد به ورزش و رسیدن به اهداف بالا از سال ۹۲ تحصیلات خود را در رشته تربیت بدنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی رعد شروع کردم که بتوانم به­صورت علمی و عملی به ورزش ادامه دهم.

 

وی افزود: خوشبختانه در این دانشگاه با وجود داشتن اساتید خوب و ورزشکار و ایجاد انگیزه برای من، توانست اثر مثبتی روی تلاشم داشته باشد و در مسابقات بین‌المللی فزاع امارات به مقام اول رشته پرتاب نیزه برسم.

 

خرسند افزود: درحال حاضر مشغول تمرین و رسیدن به آمادگی لازم برای مسابقات انتخابی پارالمپیک درخرداد ماه ۹۵ هستم.

 

شایان ذکر است، حسین خرسند قهرمان خوش آتیه کشورمان متولد 1365 در شهر ری است این قهرمان ملی از سال 88 فعالیت­های ورزشی خود را  در رشته دو و میدانی آغاز کرده و در رشته تربیت مربی ورزش افراد دارای معلولیت از مرکز آموزش علمی کاربردی رعد فارغ التحصیل شده است. وی در رقابت­های بین الملی دو و میدانی معلولان فزاع در فروردین ماه امسال موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد.

 

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است