تشکیل انجمن ورزش کارآموزان رعد

تشکیل انجمن ورزش کارآموزان رعد

30 فروردین 1395

با هدف توسعه فعالیت­های ورزش توان­یابان، نشست همفکری و ساماندهی امور ورزشی در دفتر مدیرعامل مجتمع رعد برگزار شد.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ نشست کارگروه راه­اندازی انجمن ورزش کارآموزان رعد با حضور منصوره پناهی مدیرعامل، حسن محمودآبادی رئیس گروه تربیت بدنی مرکز آموزش علمی کاربردی رعد، حسین خرسند قهرمان توان­یاب دو و میدانی و فارغ­ التحصیل رشته تربیت مربی­گری ورزش معلولان مرکز آموزش علمی کاربردی رعد، سمانه خزایی فارغ­التحصیل رشته تربیت مربی­گری ورزش معلولان، محمدرضا دشتی و رضا سخن­ سنج اعضای روابط­عمومی مجتمع برگزار شد و در این نشست ابتدا منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با تأکید بر اهمیت فعالیت­های ورزشی به ویژه برای افراد دارای معلولیت، افزود: با حضور قهرمانانی چون حسین خرسند که موجب افتخار مجتمع رعد و کشور هستند، می­بایست فعالیت­های ورزشی این مجتمع از کیفیت بالاتری برخوردار شود.

 

وی همچنین افزود: در مجتمع رعد ورزش در 2 سطح همگانی و قهرمانی قابل پی­گیری است و چنانچه انجمن ورزش با همکاری کارآموزان برنامه­های مدونی را تنظیم کند، مدیریت رعد با تأمین نیازمندی­ها اعم از فیزیکی و مالی به توسعه فعالیت­های ورزشی کمک خواهد کرد.

 

حسن محمودآبادی رئیس گروه تربیت بدنی با استقبال از پیشنهاد مطرح شده، افزود: علاقه شخصی به ورزش جانبازان و معلولان باعث شد تا با وجود مشکلات فراوان این رشته را در مرکز آموزش علمی کاربردی رعد راه­اندازی کنم و با توجه به ظرفیت­های موجود در این مجتمع و حسن شهرتی که رعد در میان عام و خاص دارد، فعالیت­های ورزشی به زودی به یکی از سکوهای موفقیت توان­یابان تبدیل خواهد شد.

 

محمودابادی با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از ورزشکاران و قهرمانان رشته­ های مختلف ورزشی در اولین دوره تربیت مربی­گری ورزش معلولان، افزود: با جدیت در پی کسب موافقت برگزاری دوره کارشناسی مربی­گری ورزش معلولان هستیم و حضور قهرمانان ورزشی به توسعه فعالیت­های ورزشی کمک شایانی می­کند.

 

در ادامه حسین خرسند و سمانه خزایی فارغ­ التحصیلان رشته تربیت مربی­گری ورزش معلولان ضمن ابراز علاقه به مشارکت در طرح تشکیل انجمن ورزش، قبول کردند با اختصاص زمان­هایی برای حضور در رعد به توسعه فعالیت­های ورزشی کمک کنند.

 

همچنین محمدرضا دشتی با اشاره به تاریخچه فعالیت­های ورزشی در رعد، افزود: توسعه فعالیت­های ورزشی باعث نشاط عمومی و دوری از افسردگی افراد توان­یاب می­شود و ورزش­های همگانی یک ضرورت انکار ناپذیر برای افراد دارای معلولیت است.

 

یادآوری حضور قهرمانان ورزشی نظیر: مجید کاکوش و زهرا نعمتی را رضا سخن­ سنج خاطرنشان کرد و افزود: یکی از وظایف مهم انجمن ورزش می­تواند، توجه به ظرفیت وجودی ورزشکاران و کسب استعداد­های ورزشی باشد و مجتمع رعد در طول دوران فعالیتش زمینه­ های مناسبی برای رشته­ های بوجیا و تیراندازی با کمان را فراهم کرده است .

 

در پایان این نشست اعضا تصمیم گرفتند با تشکیل جلسه اجرایی برنامه فعالیت­های ورزشی و نیازمندی­های سال جاری را تدوین و به مدیریت مجتمع رعد منعکس نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است