بیانیه قدردانی مهندس احمد میرزاخانی

بیانیه قدردانی مهندس احمد میرزاخانی

23 مرداد 1396

پس از اتمام مجالس گرامیداشت مقام پروفسور مریم میزراخانی که با استقبال گسترده هموطنان شریف از گوشه، گوشه کشور پهناور ایران و گروه­ های مختلف مردم مواجه شد، مهندس احمد میرزاخانی با صدور بیانیه ­ای از حضور گسترده مردم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این بیانیه ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم بر شناسائی و شکوفائی دانشمندان جوان و خلاق تأکید شده است و فراهم ساختن زمینه رشد این استعدادها را وظیفه تمام اعضا جامعه بر شمرده­ اند. مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

هوالحی

با عرض سلام، ادب و احترام؛

 برخود فرض می­دانم که از تلاش­ها، پیام­ ها و حضور تمامی دست اندرکاران عرصه اندیشه و قلم به ویژه مشتاقان علوم ریاضی شرکت­ کننده در مراسم بزرگداشت دخترم، پروفسور مریم میرزاخانی که سفیر توانا و زبان گویای استعداد و توانمندی­های جوانان ایرانی بود، تشکر و قدردانی نمایم.

وی محصول پیوند علم و ایمان، رشد و توسعه در همه سطوح جامعه بشری بوده و خواهد بود و در این بین پیشرفت ریاضیات از اهمیت ویژه­ ای برخوردار بوده و تاًثیر مستقیم بر شکوفائی و پیشرفت علوم و فنون در رشته­ های مختلف را داشته و خواهد داشت.

هوش، استعداد و درخشش بی نظیر جوانان عزیز وطن اسلامی این دانشمندان خلاق و انسان­های متواضع در تمام زمینه­ های علمی، به­ خصوص علوم دقیقه از بدیهیات است و موفقیت­ های شایان جوانان این مرز و بوم نقطه عطفی در معرفی همت والای زنان و جوانان ایرانی در مسیر فتح قله­ های افتخار در عرصه ­­های گوناگون دانشگاهی، مراکز علمی، هنری و ورزشی بین المللی است.

از آنجا که کشف، شکوفائی و فراهم نمودن زمینه رشد استعدادها از وظایف مهم آحاد مختلف جامعه است. امیدوارم به فضل الهی بتوانیم با تشکیل بنیادها، مؤسسات علمی و به­ کارگیری توانمندی­ های خیّرین و ایجاد سازمان­های مردم نهاد و حمایت هر چه بیشتر مسؤولان و دست اندرکاران برنامه ­های راهبردی کشور همه استعدادهای ناشناخته موجود در کشور را به­ منظور بهره ­مندی و اعتلای این مرز و بوم شناسایی نمائیم و گام­ های لازم در جهت رشد و شکوفایی آنان را برداشته و با هماهنگی هر چه بیشتر و بهتر همه مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی با رفع موانع و مشکلات اقتصاد فرهنگی ایجاد بسترهای لازم از قبیل: اعطاء بورس تحصیلی، ایجاد فرصت­ های مطالعاتی، اعطاء جوایزی در شأن این دانشمندان زمینه­­ ساز شکوفا شدن همه استعدادهای ناشناخته در جامعه عزیزمان باشیم.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مرکز آموزش علمی- کاربردی نیکوکاری رعد آمادگی خود در جهت دستیابی به این امور مهم را اعلام نموده و با تلاش­های چندین ساله در زمینه آموزش و شکوفا نمودن استعداد معلولان گام ­های مؤثری را برداشته و ایجاد یک مرکز مستقل فرهنگی را نیز دارد.

امید است در ظل توجهات حضرت حق پایدار، سربلند و پیروز باشید.

مهندس احمد میرزاخانی

از بنیانگذاران و رئیس هیأت مدیره مجتمع و مرکز علمی- کاربردی رعد

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است