برنامه فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای بازی های اسلامی

برنامه فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای بازی های اسلامی

27 دی 1395

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: پیشنهاد خود را برای تعداد اعزام ورزشکار به بازی های کشورهای اسلامی اعلام کرده و منتظر پاسخ کمیته المپیک و وزارت ورزش هستیم.

 

محمدرضا مظلومی در مورد اینکه «فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی چه برنامه ای دارد؟»، گفت: طبق اعلام برگزارکنندگان این دوره بازی ها، رقابت برخی رشته ها در بخش نابینایان و معلولان هم برگزار خواهد شد. جودو و دوومیدانی از جمله این رشته ها هستند و بر همین اساس برای اعزام ورزشکار در این دو رشته اعلام آمادگی کرده ایم.

 

وی تصریح کرد: بر اساس سهمیه اعلام شده و سقفی که برای اعزام ورزشکار مشخص شده است، دو هفته پیش طی نامه ای به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پیشنهاد خود را برای چگونگی اعزام ورزشکار مطرح کردیم. اعزام چهار جودوکار و هشت ورزشکار در رشته دوومیدانی از فدراسیون نابینایان و کم بینایان در کنار پنج دوومیدانی کار از ورزش معلولان پیشنهادی است که برای بازی های اسلامی مطرح شده است.

 

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان تاکید کرد: با در نظر گرفتن سقف تعیین شده برای اعزام ورزشکار در هر رشته و همچنین توانایی مدال آوری ورزشکاران مان، این پیشنهاد را مطرح کردیم. در هر صورت منتظر پاسخ مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هستیم تا بر اساس آن برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی برنامه ریزی و آن را اجرا کنیم.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است