تجلیل از مسؤولان روزنامه همشهری

تجلیل از مسؤولان روزنامه همشهری

22 آذر 1395

به مناسبت 13آذر روز جهانی معلولان در مراسمی که به همین منظور برگزار شد از حمایت­های سازمان آگهی­ های روزنامه همشهری برای ایجاد فرصت شغلی و کمک به اشتغال پایدار توان­ یابان قدردانی شد.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ در مراسمی که به ­منظور گرامیداشت 13 آذر روز جهانی معلول در سالن همایش این مؤسسه برگزار شد و کارآموزان، هنرجویان، اعضا گروه­ های همیاری بانوان، جوانان و اعضا هیأت مدیره حضور داشتند، مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد از حمایت­های 2سال اخیر روزنامه همشهری با اهدا لوح سپاس و تابلو صنایع دستی و هنرجویان رعد قدردانی کرد.

 

براساس این گزارش در این مراسم متین مسلم مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه ­ریزی سازمان نیازمندی­های روزنامه همشهری با حضور در جایگاه ضمن قدردانی از مجتمع رعد برای برگزاری این مراسم، افزود: بسیار خوشحالم که طی 2 سال اخیر در یک صفحه اختصاصی در آگهی­ های روزنامه همشهری به صورت رایگان و هفتگی از برنامه اشتغال افراد دارای معلولیت حمایت    کرده­ ایم.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه جامعه به اشتغال افراد دارای معلولیت، افزود: روزنامه همشهری با هدف عمل به مسؤولیت اجتماعی شرکت­ها و رسانه ­ها این همکاری را مجتمع رعد برنامه ریزی  و اجرا کرده ­است.

 

در این مراسم مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد ضمن اهدا لوح سپاس و هدیه توان­یابان رعد به مدیر برنامه­ ریزی و توسعه سازمان نیازمندی­های روزنامه همشهری، افزود: اقدام ارزشمند روزنامه همشهری بستر مناسبی را برای حضور اجتماعی توان­ یابان فراهم می­کند، همچنین معرفی توانمندی­های افراد دارای معلولیت به کارآفرینان اجتماعی برای گروه هدف استقلال مالی در پی دارد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است